LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
SMS konvo: Hur skulle jag skött det här bättre
|
2013-08-16,12:22,
|
|||
|
|||
SMS konvo: Hur skulle jag skött det här bättre
Detta lyckades ordna sig iaf.
Hon började skriva efter något dygn efter det senaste jag skrev, vilket man får säga är en del tur: Hon: Jag menade inte att du kan veta mer heller, men du skrev att du hade kollat på bilderna och att du skulle ta d försiktigt med mig men jg fattar ju inte vad du menade med det Ju Hur mår du vad gör du? 13:49 Russell: (Mycke boost här nu) haha det är all cool "Anna" Forget it Du verkar skön, vi behöver ju inte bestämma sånt, vi kan umgås så ser man vart det leder. Jag mår helt jävla underbart, ska iväg och pumpa gymmet strax helt insane här själv då? 13:53 Hon: Jag mår inte jättebra för tillfället av olika anledningar, men jobbar på det och kommer bli bra. Träningen går jättebra så fokuserar p det Varit på pw med kompis 2 h 13:55 Russell: oh okej, fan vad tråkigt. yee kämpa på! Fan kul att höra, bra där! 13:56 Hon: Japp I do 14:15 Russ: ska te gymmet snackes sen 14:15 Hon: Japp kör hårt ; ) kram Hon: Va ska du göra ikväll? Ska vi hänga? 17:26 Russ: skulle vara grymt, men behöver tyvärr plugga tenta på tisdag onsdag? 17:26 Hon: Aha fattar Har Kevin tis, ons , tors Men vi tar d sen nån gång : ) 17:27 Russ: yes Fan har galen pump i armarna. Jävla succé pass 17:28 Hon: Haha härligt! Jag e helt slut i kroppen skönt att vila fr gym idag, bara lång pw Styrka imorrnbitti 6.45 igen : ) 17:30 Russ: BRA där 6.45 inte dåligt disciplin! 17:39 Hon: Jajamensan : ) torsdag 22:40 Russ: fyyyyyyyyysatan vilken god massageolja jag har skaffat Idag 05:52 Hon: Var och när ses vi ; ) ? 09:52 Russ: Jag är vaken nu och ska in till stan och göra lite stuff. Sen så kan jag ta min massage. Hur ser din dag ut då. 09:53 Hon: ; ) Jag jobbar nu och fram till 16 typ 10:33 Russ: Alright vi ses då, 10:33 Hon: idag? vart? 10:44 Russ: Yess Om man ska bli masserad behöver man någonstans, hos dig? 10:49 Hon: jo det förstår jag såklart ; ) ja vi kan ses hos mig om du vill jag e inte helt hundra på vilken tid jag slutar men vi hörs lite senare 10:51 Russ: (Boosta) Fan grym du är perfekt Yes Do it. 10:53 Hon: du e oxå ganska grym tror jag ; ) 10:58 Russ: jag är grym på många olika sätt ja. The end.
"Do you mind if I sit back a little?
Because your breath is bad- it really is." - Donald Trump, to Larry King, on CNN'S "Larry King Live". |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
SNABB SMS konvo med exet - leda in på close för sex, hjälp med inspiration!! | Commander | 9 | 4,791 |
2012-09-28,14:03 Senaste inlägg:: Commander |
Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}