LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ännu en artikel om könsrollerna
2012-03-05,20:58,
Ännu en artikel om könsrollerna
Har inte läst vad som skrivits, men det första jag tänker är: Om vi män har varit i kontroll hela världshistorien och alltid har haft makten. Skulle vi inte då bestämma åt oss att det vi tycker är kul och roligt är accepterat? Jag menar. Alla inflytelserika män som funnits i världen. Skulle de inte ha gjort det socialt accepterat att leka med rosa bilar och köksutrustning och få det till något manligt.

Har du stor makt att göra vad du vill så vill du ju ägna dig åt saker du tycker är kul. Helt naturligt. Om vi killar tyckte om andra saker än det som är "stereotyp" så skulle vi väl ägna oss åt det. Men sen kommer det ett gäng brudar å säger att vi ska bete oss mer feminint för att vi "egentligen vill det" och "är förtryckta". Bitch pllzz. Stfu. Självklart finns det faggots men de tillhör inte majoriteten.

Ibland tänker jag på feministiska rörelsen som en upprorisk flickvän som "prövar" sin man. Vi, den manliga befolkningen, failade shit-testet.

Meddelanden
Ännu en artikel om könsrollerna - av Mössan - 2012-03-05,20:58

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Valles artikel MEgarelaxed PLS Benson! 13 5,753 2013-05-27,16:31
Senaste inlägg:: Benson!
  Gammal artikel: Till dig som NÄSTAN ser bra ut Evilvalle 3 2,759 2013-03-03,19:46
Senaste inlägg:: russel
  RAGE och ännu mer RAGE krokodilen 19 9,180 2012-03-26,12:07
Senaste inlägg:: Broner
  Ännu en tråd om testo devil 16 7,260 2012-03-16,20:57
Senaste inlägg:: Evilvalle

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}