LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,07:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,09:41 av {2} confused....)
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Aioo Skrev:Sedan är det här verkligen sjukt olika från tjej till tjej!
Är ju som vissa gillar feta några svarta någon smal, alla har ju olika smak.

Sen att man har en bra kropp uppbyggnad med en bra hållning vare sig man är smal eller stor är ju en stor fördel!

Sant att alla gillar olika. Men en vältränad kropp är ganska universalt på samma sätt som att de flesta tjejer gillar självförtroende.

I tonåren när jag tränade gym 4-5dagar i veckan samt kampsport ett par gånger på sidan av det och ja helt enkelt hade en vältränad snygg kropp och fick ganska ofta höra ifrån både killar och tjejer att jag hade snygg kropp. Tjejer ville ofta känna på mina armar och speciellt axlar, fick höra ifrån flera olika killar att dom ville se ut som mig i kroppen, fan gymmets steroid biff som jag aldrig pratat med kom fram helt random och berömde mig för mitt axelparti. Osv osv,

På den tiden fick jag mycket mer IOIs ifrån brudar än vad jag får idag. Det var inget ovanligt att brudar öppnade mig på krogen, kom fram till mig på dansgolvet osv. Sen failade jag iof varje gång eftersom jag var skit blyg, socialt inkompetent, dåligt självförtroende och vågade knappt prata med brudar och gick hem och gråtrunka efter varje krogen tur.

Idag händer det aldrig längre trots att jag har 1000x bättre självförtroend, social kompetans, inte blyg längre och inga problem att prata med brudar. Jag lyckas även i nutid få till ligg ibland vilket jag aldrig lyckades med då, men det är alltid jag som måste öppna och jag blir aldrig öppnad själv.

Så in the End är personliget viktigare än looks men utseende och vältränad och deffad kropp skulle jag säga är ganska grovt underskattat inom PUA. "looks dont mather" är en sanning med modifikation. Man behöver det inte men desto mer av det man har desto mindre personliget krävs.

Med tanke på det så måste jag fan börja sköta träningen bättre och skaffa den kroppen igen.

Edit: jag var för övrigt inte i närheten lika stor som mannen i gifen. Men deffad + vältränad och man behöver inte vara roid stor för att märka stor skillnad och få mycket IOIs.

Meddelanden
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis) - av confused... - 2013-08-26,07:31

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 17 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}