LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,15:40, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,15:41 av {2} confused....)
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Aioo Skrev:Jag förstår vad du menar men, och jag får ofta höra att jag har ett vältränat överparti så som armar bröst och axlar av tjejer!
Men det jag menar är att man måste inte vara monster stor för att få tjejen, är mer att man kan ha en bra grund fysik och lågt bf så får man lätt höra av tjejer att man är snygg!
Sedan mer muskler oftast mer tjejer men nu förtiden börjar det bli mer och mer omtyckt med en normal muskelbyggnad och lite kropps fett!

Så det jag säger är att är inte ens muskler som säger att hon blir så kåt utan även utstrålning och allt annat men muskler innebär högt testo och det älskar ju tjejer!

Nej då, skit stor måste man inte vara, deffad är nog viktigare än att vara skit stor. Så länge man har lite muskler och kan anses som vältränad. Jag själv var inte speciellt stor på tiden jag fick höra sånt om min kropp. Men att vara deffad datanörd med utan varken muskler eller fett kommer man nog inte långt med trots att man kanske kan se skymten av de lilla magmuskler man har. Tongue

Dock så tror jag större = bättre i deffad form. Så länge man inte är sönder dopad och extremt stor. Men så länge man tränar rent tror jag aldrig man klarar bli för stor i deffad form. Kanske om man tränar seriöst i 10+ år och har bra gener.

Meddelanden
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis) - av confused... - 2013-08-26,15:40

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 30 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}