LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,18:55, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,18:57 av {2} confused....)
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
MassRiot Skrev:Det är exakt som confused säger.

Det är sant att en stenful kille kan få snygga brudar, om han håller sig fräsch och har grymt game. Men det är också sant att går man in på en klubb och ser ut som brad pitt i Troja så kommer brudar gnida fittan mot dig innan du ens sagt något.

Brudar drömmer om snygga killar som vi om snygga tjejer, skillnaden är att tjejer går på helheten medans vi går 100% på looks. Jag själv är average, och blir aldrig öppnad av random tjejer, medans alla mina snygga kompisar blir det. På klubben kommer brudarna fram till dom och börjar dansa.

Killar som är average(90% av oss) får vara glada över att vi kan ligga med alla, men kanske får ta initiativet lite bara, vilket jag tycker är en rätt schysst deal.

Exakt, även om personligheten in the end är det viktigaste och man kan bli populär hos brudarna även fast man inte har utseéndet på sin sida, så gör utseénde ändå vesentlig skillnad. t.o.m Tyler i RSD säger ju att ser man riktigt bra ut så får man ligga någon gång ibland enbart på grund utav sitt utseénde.

En blyg chode som är ful = minimal chans att få ligga och kan nog gå år mellan varje ligg även om han ofta är på fest.

En blyg chode som är riktigt snygg = även om han är långt ifrån en player så blir det iaf ett par ligg om året om han ofta är på fest.

Som du säger är det ju bra att veta att iprincip oavsett hur ful man är så om man kämpar så har man fortfarande chansen där och man kan bli en player.

Du kan dock kompensera om du inte ser så bra ut i ansiktet med att lägga tid på gymmet och skaffa dig en snygg vältränad kropp. Riktigt snygg kropp + avarage i facet gör att du ändå hamnar över medel i utseéndet totalt sett.

Meddelanden
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis) - av confused... - 2013-08-26,18:55

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}