LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
|
2013-08-26,20:27,
|
|||
|
|||
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
TonightIsTheNight Skrev:Yeah, när man ändå diskuterar utseende som en faktor verkar tjejer mindre fixerade vid ansikten än killar, även om ett snyggt fejs säkert ger en del med. Min uppfattning är att dom går mer efter ett snyggt ansikte. Symetriskt ansikte med maskulina drag och snygg skäggväxt = own all body types ! Men vem vet, svårt att säga, det är ju bara åskådande ifrån 3e persons perspektiv vi har att gå på. Kanske vi båda har rätt och det är helheten i kroppen dom går efter. 10a i kroppen och 5a i facet ger lika mycket attraktion som 5a i kroppen och 10a i facet. Vi kommer nog aldrig få svar på det, för inte fan går det att fråga brudar iaf, dom vet ju knappt ens själva vad dom gillar ! Vad man dock kan konstatera utan tvekan är att desto snyggare en kille är, desto lättare har han att fånga brudars intresse. Jag skulle t.ex kunna sätta min kuk på att denna mannen kan ha 10x så bra självförtroende. Som denna mannen, men ändå få mycket sämre respons. Hunken i bilden nedan kan garanterat vara största toffeln, blyg i närheten av tjejer och generande kolla ned i backen när en brud snackar med han men ändå dra hem brudar ifrån krogen med jämna mellanrum. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 21 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}