LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-26,21:23, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-26,21:33 av {2} confused....)
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Den kroppen och det ansiktet som på bilden nedan och osynlig på klubbar, knappast, det där är en 10x poängare till hunkig man. Jag personligen hade inte lika snygg kropp som han i tonåren även om jag hade snygg och vältränad kropp och ljusår ifrån hans looks i facet. Oskuld, vågade knappt prata med en tjej och frös typ till varje gång jag pratade med en brud, hade 0 självförtroende och trodde jag skulle dö som oskuld för jag var så ful i facet(jag trodde jag var fulare än jag är på den tiden på grund av uppväxten) and the list goes on.

Sämre utstrålning och sämre personlighet än jag hade på den tiden är omöjligt att uppnå. Och jag var ändå inte osynlig på klubbarna på grund utav att jag hade vältränade kropp. Brudar kom med jämna mellanrum fram och öppnade mig, visst inte varje gång jag var ute men det hände. Så ja, inte en chans att en snubbe med den kroppen och det facet är osynlig. Jag tror faktiskt du modifierar sanningen här där du överdriver hur snygg PU snubben du hänger med är och överdriver hur ful 35åringen är.

Men som även jag säger, personlighet är in the end viktigare och en småful och blekfet kille kan utan tvekan vara populärare hos brudar än en riktigt snygg och vältränad 10poängare. Men då krävs det en väldigt stor skillnad i personligheten. Krävs riktigt grym och självsäker personlighet långt över genomsnittet hos den fula och riktigt blyg och osäker personlighet långt under genomsnittet hos den riktigt snygga.

Meddelanden
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis) - av confused... - 2013-08-26,21:23

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 26 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}