LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
|
2013-08-26,22:53,
|
|||
|
|||
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Jag tkr snubben i gif-bilden har sjukt bra mängd muskler. Han har inte för lite, å han har inte för mkt så det ser äckligt onaturligt ut som hos många bodybuilders enligt mig (precis som när tjejer har för stora bröst så de ser riktigt riktigt onaturliga ut, word u know what i mean; http://www.youtube.com/watch?v=EkQzyLT6s...lpage#t=15).
Jag tkr han ser riktigt "biffig" ut sen om det e fett+muskler el rena muskler det vette ja fan å jag skiter rätt i det. Tjejen reagera riktigt suktande å jag slår vad om att i detta exempel har musklerna i combo med att han vunnit nått en stark effekt på henne som hon inte ens kan hålla ifrån (därav vi ser den). Jag hade själv velat haft så mkt muskler, skulle göra mkt "mkt enklare". Jag har en polare som har grym stil, mkt mkt fräsch hud (inte knallbrun men solad, inga fräknar el finnar å inget smink behövs) å han får mkt attraktion gratis från tjejer. Han ligger mest på fester i sängen å bara chillar (dricker inte så mkt så ofta) å tjejer snackar med han hela tiden. Jag har sj fått bättre klädstil å arbetar på muskler samt fräschare hud. Jag vill proposa att utseende e allt men att det e en stark koefficient å gör allt mkt enklare när det används rätt. Kom oxå ihåg att utseende tillämpar halo-effekten på tjejer med. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 24 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}