LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
|
2013-08-27,00:01,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-27,00:02 av {2} Evilvalle.)
|
|||
|
|||
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Att ha ett bra utseende hjälper givetvis, allt annat är ren lögn. Med det sagt så är utseende överhypat så inot helvete i vårat samhälle, jag vet allt för många fall av pojkar med riktigt bra drag som är introvert och osäkra pga alldeles för många år vid WOW vilket gör att dom har väldigt svårt att hooka nå snyggare tjejer - för att lägga något större värde i det, och jag vet allt för många fall av average eller rent ut sagt fula snubbar som har enorm karisma som plockar hetingar till höger och vänster.
Jag har snott tjejer av väldigt många 2m maskulina muskelhunkar för att jag var mer karismatisk och vet hur man får tjejen att jaga min bekräftelse, flickor är väldigt känslomässiga varelser och när man väl är duktig på att trycka på de rätta knapparna så blir utseende av väldigt liten betydelse. Utöver det har det nyligen kommit ut en ny studie som bekräftar vad communityt sagt i typ 20 år: En tjejs perception av ditt utseende ändras till det positiva/negativa baserat på din status i omgivningen, ska posta den lite senare i vetenskaps-delen. [SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}