LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
2013-08-27,00:53,
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis)
Jävligt intressanta diskussioner om utseende kontra personlighet. Det händer mycket oftare att jag ser en ful kille tillsammans med en snygg tjej än att båda skulle vara snygga, ofta får jag höra dessa kommentarer av polare "hur fan kan han få henne, noll stil och ser ut som en wow-nörd". Därav som ni många nämner så förstår man hur lite utseendet spelar roll om man inte har den rätta utstrålningen.

Vet en kille som jag gick i samma klass som under gymnasiet, han kommer ifrån en liten ort utanför stan och ser ut som en smal karlsson på taket. Grejen med honom är att han har en helt sjuk utstrålning man blir glad i hans närvaro, han ler jämt och får alltid alla att skratta, han kan gå fram till vilken brud som helst och bära henne över axeln, dansa och strula upp nästan vem som helst på dansgolvet, han har alltid fått ligg de få gånger jag varit med honom ute.

Sen har vi min polare, ser bra ut, exotiskt utseende, mycket "likes" på sina bilder. Men är stiff och blyg irl, det är sällan han ler eller ser glad ut om han inte har en halvliter vodka i kroppen och det är inte ofta han hookar i överhuvudtaget.

Meddelanden
Att ha muskler e bara positivt (gif-bevis) - av sjoggaa - 2013-08-27,00:53

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}