LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
2013-08-28,22:15,
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
Bytte också program under gymnasiet. Sen hoppade jag på en utbildning som jag kom på att jag inte vill göra, men har planer framöver, ska inte gå in på för mycket detaljer om mig själv. Har också känt så många gånger, men har slutat bry mig om min ålder och allt sånt nu, eftersom att jag har mål, jag har en plan A och en plan B, och tillochmed en plan C, där det är helt garanterat att jag kommer lyckas bra med någon av dom. Har ägnat mycket tid åt att sätta upp mål för hela mitt liv, nu känner jag mig färdig med det i sin helhet. Kom på exakt vad du vill göra långsiktigt i ditt liv, och sätt upp mål för det, det är det viktigaste.

Något annat jag med börjat med för rätt längesen, är att sluta eftersträva meningslösa aktiviteter bara för att det är "chill" (Göra saker som inte har nått mål i sig för skojs skull), aktiviteter som inte utvecklar en är degenererande imo. Fast sen finns det dom som inte alls har någon högre strävan med sina liv, dom kan få fortsätta så. De positiva känslorna bör alltid komma som belöning för att man kämpat mot ett mål, inte att man tar ut det utan att förtjäna det, för att man bara chillar hela dagarna, det är bara destruktivt och kommer straffa sig i längden. Men folk gör hur dom vill.

Meddelanden
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni? - av Stridskuken - 2013-08-28,22:15

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}