LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
|
2013-08-30,15:40,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-08-30,15:40 av {2} kinkykong.)
|
|||
|
|||
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
Ålder: 22
jobb: Externredovisning på ett bostadsbolag Utbildning: KTH lever: just nu lever jag rätt gott, bor hemma hos päronen och pluggar sista året, jobbar på sidan om så ligger rätt bra till varje månad. Spenderar ganska friskt på krogen och lever livet. Har haft ett starkt driv efter framgång de senaste 5 åren, och verkligen tagit mig i kragen, tidigare gled jag genom gymnasiet och högstadiet på ett bananskal, har alltid haft det lätt för mig i skolan. Insåg när jag va runt 17-18 att plugga på universitet var nyckeln till det liv jag eftersträvar. Sitter snart på en kandidatexamen och har riktigt meriterande jobb bakom mig, har varit väldigt slitigt stundtals, men jag är helt tillfreds med uppoffringarna som krävs för att bli så framgångsrik som jag vill bli. Du är ju fortfarande ung, men en viss nojja tycker jag är helt befogad, vill du bli framgångsrik gäller det att börja tidigt och verkligen gå efter det du vill ha, en success story är inget man bygger över en natt! Att resa runt med polarna och knulla brudar är inget som utesluts genom att du väljer att satsa på karriär, handlar bara om att planera sin tid, långt i förväg! |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}