LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
2013-09-01,23:01, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-01,23:03 av {2} MassRiot.)
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni?
Mr sweethart: En stor del av min nojja med att vilja hinna plugga är pga min mamma, som du. Hon och hennes systrar och alla deras män är mycket välutbildade då min morfar tjänade mycket pengar under deras uppväxt, vilket tillät barnen att plugga fritt till nästan 30-strecket.

Hon är fruktansvärt negativ till byggyrken och menar att jag inte hör hemma där utan jag ska ju bli sofistikerad och passa in med henne.. Klart att sånt påverkar en

Skulle jag få göra vad som helst i hela världen utan risk för failure så skulle jag vilja bo i en fin lägenhet på typ, St knut i malmö och leva på att tillverka saker och leva på det. Kanske eget kaffe, egna rakprodukter som tvål, borste osv. Tja, massa ideer. Ha ett typ galleri eller studio där jag tillverkar nått sånt. Kunna sätta mina egna tider och vara lite flummigt konstnärlig, hehe

Problemet är att jag är lite feg och tycker det verkar trevligt att va byggare med 28000 netto i månaden.. Men vad är viktigast?

Sen har vi ju den tredje personligheten i mitt huvud som blivit hjärntvättad av Durden att starta och driva ett internationellt PT-företag och ägna dagarna med att uppleva.

Förhoppningsvis vet jag vad jag ser som viktigast om ett år. Smile

Tack för era svar, jag har inte blivit klokare men insett att detta är VÄLDIGT olika från person till person.
Right behind your fears, is the life you've allways wanted.

Känslan av att inte ens vara 20 ännu, känslan att se fram emot alla kvällar/nätter 10 år frammåt, tryggheten i att kunna misslyckas och fortfarande kunna bli vad man vill... livet är underbart, haha Big Grin

Meddelanden
Ålder, hinna, framgång.. Hur tänker ni? - av MassRiot - 2013-09-01,23:01

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}