LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
|
2013-09-16,20:18,
|
|||
|
|||
Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
Tjena! Som jag nämnt tidigare i en tråd så fick jag ligga med en tjej efter 2 års uppehåll el grotttorka om man säger så.
Nu så messar jag med henne å detta e jag ovan att göra, många gånger jag fixar # med tjejer så dör mina sms-convos bara ut, dock har jag aldrig legat med dem före #-utbytena. Det jag märker nu när jag messar med henne är att det är väldigt chill, down-to-earth å inge high emotional spike texter mellan oss. Om jag typ "retas" på nått sätt så får jag inget superstarkt emotionellt svar tebax. Jag kör inget sexuellt dock. Men det kanske är så att om man redan legat med en tjej så behöver man inte hålla på med "gejm" på samma sätt eftersom man lixom redan gjort det intimaste man kan göra med varann? Bör man då helt enkelt tona ner det hela å visa att man e en normal dude å sen bara föreslå uppkommande träffar då å då? Grejjen e att jag vill lixom veta var jag har personoen ifråga så jag inte sitter å slösar cash på massa jevla sms-trams. Jag vill veta om man e KK med nån, om förhållande håller på å utvecklas el om det bara var en engångsgrej, jag orkar inte med otydligheter då det slösar min tid å pengar som jag har ont om hehu. gärna tips från erfarna dudes mottages gärne! ^^, |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 7,435 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Day 2 efter krogpull | meffalol | 14 | 11,110 |
2013-11-13,13:26 Senaste inlägg:: Schlinus |
|
Hur hör man av sig efter uppehåll? | Syltburken | 3 | 2,981 |
2013-11-12,12:05 Senaste inlägg:: trollface |
|
Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? | Insecureboy | 2 | 1,678 |
2012-04-02,00:05 Senaste inlägg:: russel |
Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}