LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
2013-09-16,22:50,
RE: Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
Tack för svaren. Hm, jag förstår, jo jag tänkte att det var lite cepe att jag skulle fortsätta "gejma" som vanligt näré var hon som ragga på mig i princip mest, men just nu äré jag som måst smsa innan hon smsar nått, jag vet inte om det beror på att hon egentligen bara ser mig som engångsligg å därmed tackar å bockar för all uppmärksamhet jag ger henne därefter.

En polare jag snacka med nyss i telefon berätta att det kan vara bra å ringa för då hinner man prata mer, bygga upp nån slags connection (för vi har egentligen i princip ingen rapport alls förutom att vi jobbar på samma ställe, jag vet inget om hennes fritidsinstressen, värderingar osv; om nu ens detta behövs för ett KK-förhållande).

Å andra sidan så kanske det kan kännas för "påträngande" el som ni säger för needy om jag ringer rätt tidigt. Jag tror jag chillar nu å låter henne få kontakta mig ist om hon vill nått el e kåt. Jag e ju det rätt ofta å nu får jag tacka å bocka sj för det jag lyckades åstadkomma här i helgen å hitta nya potentiella ligg eller KKs.

Tack för svaren igen grabbar! :-)

Meddelanden
RE: Ska man tona ner gejm efter ett ligg? - av Entreprenören - 2013-09-16,22:50

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 7,450 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Day 2 efter krogpull meffalol 14 11,136 2013-11-13,13:26
Senaste inlägg:: Schlinus
  Hur hör man av sig efter uppehåll? Syltburken 3 2,987 2013-11-12,12:05
Senaste inlägg:: trollface
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,680 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}