LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
|
2013-09-16,23:25,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-09-16,23:29 av {2} Jesus Resurrected.)
|
|||
|
|||
RE: Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
Slow down AlplAy! Jisses, det blir bara så allvarligt som du själv gör det till!
Några olika scenarion och hur jag generellt skulle hantera dom. Jag förutsätter att du endast vill ha sex, det är bilden jag fått från din FR och i allmänhet.
Min bild över det som hände, när jag utgår från din FR, är att det mer eller mindre var hon som raggade upp dig, så det känns inte som att du ska lägga så mycket energi på det här. Jag förstår att det är jävligt nice att äntligen ha fått till det efter 2 år men försök att fokusera på något annat i stort och ta den här chansen när den kommer upp igen på helgerna och/eller hon hör av sig. Ta även chansen att ha det här som självförtroendebooster när du är ute, du vet att du ändå med stor sannolikhet kommer få knulla när kvällen tar slut så passa på att ha lite kul, var inte rädd för att fjanta loss i olika sets och göra bort dig eller liknande, någon kommer ändå vilja rida åderpålen senare vad dom andra ändå tycker och tänker. Och ju mer du skiter i vad andra gör och ser eller reagerar med ju mer kan du fokusera på att leva ut dig själv och bara ha kul med vad som intresserar eller eggar dig för stunden - vilket är attraktivt och sexigt Du verkar ha visat ett intresse av att ses några gånger, gör du det mer än så upplevs det som needy. Förutsatt att det inte är så att hon kommer med motförslag om andra tillfällen att ses dom gånger som du lagt fram förslag men hon inte kunnat/velat träffas. Överlag, play it cool, finns ingen anledning att övergejma eller i min mening gejma överhuvudtaget just nu. You got this in the bank dude!
Don't count the days, make the days count - Muhammed Ali
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Hur går man vidare efter nummer... | Steel | 7 | 7,452 |
2016-01-05,11:51 Senaste inlägg:: Steel |
|
Day 2 efter krogpull | meffalol | 14 | 11,139 |
2013-11-13,13:26 Senaste inlägg:: Schlinus |
|
Hur hör man av sig efter uppehåll? | Syltburken | 3 | 2,988 |
2013-11-12,12:05 Senaste inlägg:: trollface |
|
Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? | Insecureboy | 2 | 1,680 |
2012-04-02,00:05 Senaste inlägg:: russel |
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}