LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
2013-09-17,20:33,
RE: Ska man tona ner gejm efter ett ligg?
(2013-09-17,20:20)confused... Skrev: Well, jag har haft rätt kasst sex bland mina första gånger, kanske inte första gången men en av dom första och tjejen har blivit kär i mig.

Efter att blivit lite mer erfaren har jag knullat brudar till orgasm och dom ligger helt utslagna utan att dom blivit kära i mig.

Jag tror inte sexet är det viktigaste hos tjejer och det är inte jätte avgörande för om dom kommer bli kära i dig eller inte. Där är det din personlighet och din attityd utanför sängen som avgör, alltså hur ni "klickar" med varandra, eller iaf är det mest betydande.

Visst, om bruden inte har några vidare känslor för dig och inte har intresse för mer än ett ONS eller eventuellt att vara KKs så lär ju sexet däremot vara mer betydande. Kasst = det blev ett ONS, bra = KKs.

Tjejen är kär i dig om sexet var kasst och hon visar intresse och börjar kontakta dig nu när du slutat kontakta henne.

Just my 2 cents !

haha weird att tjejen skulle kunna bli kär i mig fast sexet var kasst, men men kvinnor e som dem e. Grejen e ju att vi båda var på fyllan, hon ragga på mig, knappt nån riktig "rapport" el kännedom om varann, men men, kan hon tänkas pippa mer med mig så jag får spruta, njuta å öva mina sexförmågor så e jag nöjd!

man skulle nästan kunna se mina snabba sms redan dagarna eftersom en form av pushnpull eftersom jag först kontakta 2 dar i sträck sen sluta jag konstant å drar ut på det hela å då dras hon in igen för att investera (förutsatt att hon känner nån motivation för det i huvudtaget vilket hon möjligen gör pga fejjtillägget).

jaja återigen så får jag int gö nå stor grej av det hela, jag har suttit å funderat ut en ny stil då jag tror min rutiga grönrödaskjorta e lite för "gubbig". jag funderar på en annan stil som e mer casual, relaxed, badboy osv. så kan jag köra denna på badoo, fejjan å såklart vid utgång, dessutom funderar jag på att skippa spriten för wtf, varför köra ONS om jag inte ens kan få spruta under ligget? ^^,

Meddelanden
RE: Ska man tona ner gejm efter ett ligg? - av Entreprenören - 2013-09-17,20:33

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 7,454 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Day 2 efter krogpull meffalol 14 11,145 2013-11-13,13:26
Senaste inlägg:: Schlinus
  Hur hör man av sig efter uppehåll? Syltburken 3 2,988 2013-11-12,12:05
Senaste inlägg:: trollface
  Daygame, vad ska jag säga efter att jag har öppnat? Insecureboy 2 1,681 2012-04-02,00:05
Senaste inlägg:: russel

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 11 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}