LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vid som berör ett korrekt mindsett
2013-10-05,10:08, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-10-05,10:17 av {2} confused....)
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett
Stämmer bra det han säger, jag har naturligt låga testo nivåer, jag ligger på 13+, vid 12- räknas man som låg och kan få TRT utskrivet.

Jag provade en hemmagjord TRT kur för att se om jag märkte någon effekt mot mina symptom jag får av detta. Allt han säger i videon upplevde jag under den perioden, sjukt väldmående, sjukt självförtroende och jag har aldrig varit så populär hos brudar som den perioden när jag provade min TRT. Allting bara klaffade, sättet att vara på,utstrålningen, sättet att tänka och uttrycka sig på bara blev rätt.

Jävla svårt, näst intill omöjligt att fejka det mindsettet dock, iaf för mig. Även om jag fått en väldigt bra insikt på hur tankarna går. Det självförtroende och välmåendet går inte komma upp i hur mycket man än mediterar eller ger fan i att runka, jusst eftersom hormonerna går upp till omänskliga nivåer.

Jag kunde ligga hemma i soffan, hålla i mina bollar och bara känna hur gött livet var, jag kunde gå ute en vårdag ta ett djupt andetag och fick en större må bra känsla i kroppen än jag fått av någon av de droger jag testat. Heroin, CB, morfin, olika typer benzo, LSD, kokain, amfetamin osv osv, ingen av dom har gett varken lika bra välmående eller självförtroende som jag fått på den TRT kuren. Vissa typer av benzo kan dock konkurera i rätt doser, men då har man en stor minneslucka över bokstavligt talat hälften av allt man gör varje dag. Kan ha varit och hälsat på en kompis utan att minnas det dagen efter, så den bi-effekten gör att det ändå inte kan jämföras.

Meddelanden
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett - av confused... - 2013-10-05,10:08
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett - av achiever - 2013-10-06,18:23
RE: Vid som berör ett korrekt mindsett - av achiever - 2013-10-06,18:46

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}