LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
2013-10-27,15:03,
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena?
(2013-10-27,13:38)Flumrider Skrev: Jag är inte alls så erfaren inom game, men vore det inte bättre med ett cocky-funny sms? Om du visar dig intressant och rolig för henne, så hon vill slösa energi på dig, då kommer hon fixa de där smsen åt dig utan att du ska behöva fråga.

Min synpunkt på det hela dock.. Smile Läs http://casanovalounge.se/showthread.php?tid=76

Tack, ska läsa det där!

(2013-10-27,14:07)russel Skrev: "min känsla är att hon inte kommer höraav sig"

Klart hon hör av sig efter en sådan kväll! Sluta tvivla på dig själv vänta och se. Ge det 1-2 veckor.

Skön btw som knullar båda!

Frågan är om hon gör det! Kanske bara är hjärnspöken, men det är känslan jag har. De skulle ut på lördag och ville ha förslag (detta är lördagmorgon). Sa att ett studentställe är bäst på lördag, men att ni behöver vara med en student för att komma in. Hon säger typ att "du är ju student", men då säger HB8 att det är tråkigt med samma ragg, ska skaffa nytt (nåt i den stilen) och HB9 håller väl med.

Känslan jag har är ju att hon bara var ute efter lite glory times (inte mig emot alls!) och kommer inte höra av sig mer. Tjejen har ju liksom 1000 followers på FB (inte lagt till henne som vän såklart), så hon har ju nog tillräckligt med manlig uppvaktning.

Det är ju absolut inte så att jag ser henne som framtida GF eller nåt sånt där nonsense, men vill inte tappa kontakten direkt med en sån brud!

Men ligga lågt en vecka då säger du. Då chillar jag med nåt sms på ett tag.

Meddelanden
RE: Låg med två bästisar - hur ta det vidare med ena? - av meffalol - 2013-10-27,15:03

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Hur går man vidare efter nummer... Steel 7 7,455 2016-01-05,11:51
Senaste inlägg:: Steel
  Behöver hjälp med bra matrial från grunden och vidare! Mindful 6 5,294 2013-10-17,15:50
Senaste inlägg:: Mindful

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}