LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Ännu en textgameanalys.
2013-11-03,23:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-11-04,00:02 av {2} Ash.)
Ännu en textgameanalys.
Yo dudes!

Efter en längre tid av personlig utveckling, meditering och annat sådant nödvändigt så har jag åter funnit min väg tillbaka till dina fina pick up-konsten.

Pang på rödbetan. Mitt "vanliga" game har förbättrats avsevärt där jag helt enkelt med hjälp av meditation och att bara kliva utanför comfort zonen inte har några som helst svårigheter att varken köra day game eller på krogen och dylikt med helt ok resultat faktiskt.

Men en sticking point som jag inte riktigt blir av med är mitt textgame. Jag tappar de så gott som alltid väldigt kort inpå. Båda brudar från HP, Badoo och sådana som jag har styrt upp under daygame som jag smsar med. Har inte riktigt funnit mig i ringandet.

Tänker att jag kan slänga upp lite konversationer så kan ni få berätta vad det är jag ska jobba på. Jag har riktigt svårt för textgamet.

Here we go!

Denna HB7 styrde jag facebook till under daygame med snack om att vi ska ses inom en snar framtid. Vi jobbar inom samma område och hade en hel del att säga. Hon investerade och kvalificerade mycket. Hon är 3 år äldre. Fråga inte varför jag inte styrde nummer, för jag vet inte. Mycket lekfull stämning och skratt. Konversationen är på facebook. Vi hade skojat om att researcha varandra innan vi sågs.

Citat:En del av konversationen saknas. Men den var väldigt kort om vad vi hade gjort under dagen.

Ash: Jag använder mig av en speciell researchmetod. Den funderar bäst mellan fyra ögon, ryktet säger att de aldrig ljuger. Frukost på *stället vi sågs på* på fredag känns som ett bra tillfälle!

HB7: True my man! Jag ska kika på jobbschemat, blir det inte allt för tidigt så är frukost på fredag givet!

Ash: Bok! Släng hit ett nummer så spikar vi tid!

Inget svar.....

Fredag

HB7: Shit vad sämst jag är! Har dock haft ett pressat schema hela dagen. Raincheck?

Ash: Shit be happening. Jag försov mig 2 timmar idag. Hellre du än jag. Wink Jag nås på *nummer*. Du kan berätta var du nås på samma ställe.

HB7: *nummer*. Smile

SMS

Ash: Överlevde du natten med minnet intakt eller visade du var mediaskåpet ska stå?

Inget svar. 2 dagar sedan.

Lite samlade HP konversationer. Läses nerifrån och upp.

Citat:Ash
För att det låter som att även ditt ämne verkat falla under samma kategori. Men vi verkar onekligen ha en del att diskutera du och jag. Kan nog bli stökigt spårat på vissa sätt. Aktar mig dock för NSA med mina brutala åsikter, så ett nummer vore att föredra.

HB8
För att världsfred är ett irriterande samtalsämne eftersom människor är så brutalt korkade och bryr sig alltid för mycket om allt runtomkring för att fred skulle finnas. Men varför har vi aldrig diskuterat svensk politik och samhällsideal över en och en halv kanna sprit?

Ash
Kaxigt! Varför har vi aldrig diskuterat världsfred över en kanna sprit?

----

Ash
Framtiden får utröna det! Wink Mystik är ju epic! Men jag förmedlar det inte med städade skrivbord. Städat ryms i mitt vokabulär under ett fåtal givna tillfällen. Jag är en rätt stökig sältaktisk utvecklare. Jag bakisåkte mot bjudpizza och kaffe, som antagligen smakade gott en gång i tiden, för att planera nattens äventyr. Vad bjussar helgen på för stök/bus/spontaniteter?

HB6
Haha jag hoppas du skrattade med mig och inte åt mig. Hånskratta högt på pendeln hade iofs också varit något! Alltså ja det kan man säga att jag var iaf. Stökig vet jag inte, men mitt skrivbord är ofta stökigt iaf. Litar inte på folk som har total ordning på skrivbordet, då är det något mystiskt! Du då? Åkte du pendel på väg mot något kul?

Ash
Haha skrattade ut högt på pendeln när jag läste vissa delar. Bra jobbat! Är du någon form av stökig projektledare eller?

Det var de senaste. Vad tror ni dudes? Var går det snett?

Meddelanden
Ännu en textgameanalys. - av Ash - 2013-11-03,23:31
RE: Ännu en textgameanalys. - av Beerpong - 2013-11-04,18:21
RE: Ännu en textgameanalys. - av Ash - 2013-11-04,18:58
RE: Ännu en textgameanalys. - av trollface - 2013-11-05,11:18
RE: Ännu en textgameanalys. - av Ash - 2013-11-05,23:13
RE: Ännu en textgameanalys. - av kinkykong - 2014-02-09,23:06
RE: Ännu en textgameanalys. - av Ragnarök - 2014-02-09,23:16
RE: Ännu en textgameanalys. - av trollface - 2014-02-10,10:04
RE: Ännu en textgameanalys. - av kinkykong - 2014-02-10,17:23
RE: Ännu en textgameanalys. - av trollface - 2014-02-10,19:04
RE: Ännu en textgameanalys. - av kinkykong - 2014-02-15,15:44
RE: Ännu en textgameanalys. - av Schlinus - 2014-02-15,16:15
RE: Ännu en textgameanalys. - av trollface - 2014-02-15,17:57
RE: Ännu en textgameanalys. - av russel - 2014-02-15,19:26
RE: Ännu en textgameanalys. - av Willson - 2014-02-16,16:43

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 10 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}