LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Being vs Doing: At the Edge of Transformation
2013-11-27,16:23,
RE: Being vs Doing: At the Edge of Transformation
Citat:Du har en bättre förmåga som sagt att ta saker at face value. Du läser en text går ut och gör det. Medan jag, tex, har en mer abstrakt och bristande kontakt mellan teori och praktik. Teorier ligger som koncept i huvudet, separerade från den verkliga världen och jag måste aktivt applicera och grunda de i erfarenheter. Just därför har jag tex svårt för att bara acceptera you're good enough utan att faktiskt få uppleva det.

Hmm...Till skillnad från en del folk som börjar med pickup så har jag någonslags medfödd självkänsla( inte samma sak som självsäkerhet, dock är jag ganska självsäker också). Därför har jag i hela mitt liv haft mindsettet att jag är "Good enough", därför har jag svårt att sätta mig in i varför du tycker det är svårt att bara acceptera att du är "good enough".
Jag letar inte efter bevis för att jag är good enough, då jag redan har det.

Jag kan inte läsa en text och bara gå ut och göra det. När det kommer till pickup så läser jag material, låter det lagras i hjärnbalken och låter det komma fram av sig själv när jag är ute. Jag skulle aldrig gå ut en kväll med en lista på 20saker jag ska tänka på, eller 10nya lines osv.. Då glömmer man ha roligt, och har du inte roligt så är du inte roliga att vara med.

Du ska fan ha credd att du lägger ner så mycket tid på vanor/rutiner, och jobbar på att förbättra dig själv!! Det är som tyler säger i den här videon.

http://www.youtube.com/watch?v=iDfcuN052jE

Du måste bygga upp vanor, och vänja dig vid att göra vissa saker, för att bli riktigt bra på de sakerna!. Och detta har du verkligen fattat!
Det är inte många som orkar jobba så hårt för att göra sig till en bättre människa.

Utan att känna dig har jag ett tips. Läs som du gör, kör dina rutiner och vanor, men ha mindsettet att du ska vara "the best you can be"..
Men när du går ut och raggar på krogen, fokusera på 1 sak i taget.

Identifiera din största brist i game, jobba på att förbättra just DEN bristen.

T.ex, har du grym ögonkontakt? Nej?
Har du ett bra leende/skratt?
Framstår du som självsäker?
Jobba på det tills detta sitter, när det väl sitter så sitter det!

Om du sitter och läser 15timmar material i veckodagarna, och sedan ska gå ut och använda allt på samma gång, så kommer du bli för mycket "in your head". Och så kommer du ha svårt att evaluera hur bra du gör ifrån dig.
Det är inget fel i att mata 15timmar material varje vecka, men det är "fel" att försöka använda allt nytt du lärt dig på samma helg

Personligen har jag en brist jag jobbar på nu, CLOSE:a.. jag är väldigt duktig på att skapa attraktion och connection.

Sen när jag löst close:n så tänkte jag se vad jag kan göra för att öka den sexuella spänning.

Är ni sthlmare eller?

Meddelanden
RE: Being vs Doing: At the Edge of Transformation - av illdan - 2013-11-27,16:23

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}