LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Näringstiming oviktigt för muskelbygge
2013-12-08,20:00,
Inlägg: #15
RE: Näringstiming oviktigt för muskelbygge
(2013-12-08,15:50)confused... Skrev: Vilka då?

För alla dokumentärer jag sett med Ronnie,Cutler, Kai Greene osv osv, ja dom största så äter dom hela jävla tiden iprincip. 1-3h efter träning + själva träningstiden som ofta är väldigt långa för dom, om jag minns rätt så är 1-2timmar ganska vanliga pass. Då skulle dom alltså gå 2-5timmar utan att äta eller få i sig någon form av mat eller protein shake. Och då förutsätter vi att dom äter minuten innan dom sätter sin fot på gymmet vilket är lite troligt så förmodligen ennu längre tid än 2-5timmar.

Nej du, inte en chans att byggareliten slarvar med kosten och går så pass många timmar utan att äta.

edit : Det måste vara riktiga måltider du tänker på nu, alltså inte proteinshakes och tillskott inräknat. Då kan det stämma.

Att du bygger bättre än dina vänner trots att dom tar proteinshake direkt efter träning är ganska meningslöst att ens ta upp. Med 99% säkerhet kan jag lova dig att den skillnaden ligger i antingen att dom missköter kosten/träningen rent generellt eller att du har bra gener. Kanske en kombo av dom båda.
Ja precis, syftar på måltider. Antar att du vet vem Axon är? Han säger det tex, och han tränar rent.

Och ja, du har rätt att det antagligen har med annat o göra. Kändes bra att dra det som att argument dock lol Smile

btw, känns som du sitter på en del frustration? Du verkar kunnig inom det mesta, men hur ser det ut i verkligheten? Jag vet att du postat att du är flakemaster mm och har dåligt testo/ dåligt utseende eller dylikt.

Är du säker att det inte är en självuppfylld profetia bara? Du verkar onekligen sitta en del timmar bakom teori, kanske borde vara lite mer ute i praktiken? No offense.


Meddelanden
RE: Näringstiming oviktigt för muskelbygge - av Tenga - 2013-12-08,20:00

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}