LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Näringstiming oviktigt för muskelbygge
2013-12-08,21:11, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-08,21:14 av {2} confused....)
Inlägg: #18
RE: Näringstiming oviktigt för muskelbygge
(2013-12-08,20:00)Tenga Skrev: Ja precis, syftar på måltider. Antar att du vet vem Axon är? Han säger det tex, och han tränar rent.

Och ja, du har rätt att det antagligen har med annat o göra. Kändes bra att dra det som att argument dock lol Smile

btw, känns som du sitter på en del frustration? Du verkar kunnig inom det mesta, men hur ser det ut i verkligheten? Jag vet att du postat att du är flakemaster mm och har dåligt testo/ dåligt utseende eller dylikt.

Är du säker att det inte är en självuppfylld profetia bara? Du verkar onekligen sitta en del timmar bakom teori, kanske borde vara lite mer ute i praktiken? No offense.

Blir väl lite offtopic men ska svara ändå.

Både ja och nej, sitter nog med mer teori än praktik. Dock har jag varit ute väldigt mycket, säkert lika mycket som dom flesta andra här och utvecklats enormt som person, för drygt 4år sen hade jag aldrig varit på en dejt och vågade jag knappt prata med tjejer trots att jag var ute med vänner, och det även med både kokain och alkohol i kroppen så vågade jag inte aproacha när vänner försökte pusha mig. Och bortsett ifrån ett fylleligg jag knappt minns var jag oskuld.

Nu bor jag i en stad där jag nästan inte känner någon och går ändå ofta ut själv och fixar nr, brukar handlar ett 6pack 33cl ,dricka 4-6öl, varierar lite och sen dra ut. I sommras var jag ute ett gäng gånger och körde daygame själv och var även ute många gånger på krogen både nykter och själv.

Nu har jag legat med 13brudar + avsugningar jag inte räknar. Plus säkert varit på 2-3x så många dejter. Inget att hänga i granen men jämfört med när jag började är det ändå enorma resultat.

Men ja, jag har haft ett jävla dåligt år nu, lyckas fan iaf få flake på iprincip varenda jävla brud, frustrerande är det...... Och jag fattar fan inte varför. Första året jag började gamea fick jag till dejter hela jävla tiden, fick ligga till och från osv.

Jag är jävligt frustrerad, typ kört in i en vägg i mitt gameande, trots att jag är typ 100x så självsäker som när jag började. Angry


Meddelanden
RE: Näringstiming oviktigt för muskelbygge - av confused... - 2013-12-08,21:11

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 7 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}