LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför säger tjejer att jag är rolig?
2013-12-21,20:25, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-21,20:27 av {2} Entreprenören.)
Varför säger tjejer att jag är rolig?
Detta låter uppenbarligen som en väldigt narcissistisk fråga att ställa men jag tycker det är ändå intressant...

För när jag menar "rolig" så menar jag inte på ett pajas, självförnedrande sätt utan snarare att jag säger så random-saker och besvarar saker med så random-svar.

Idag på jobbet exempelvis så träffa jag en gammal bekant i kassan (jag står i kassan, han köpte från mig) å då fråga en tjejkollega vem det var, hur jag kände honom, hur gammal han var å vad han hette.

Jag typ tolka detta som att hon ville ha honom å sa massa random saker som "å du vill veta var han bor, stalka han på facebook, veta HUR STOR DEN Är" å då slog hon mig på armen å sa "men vad snuskig du är!".

En annan ung tjejkollega som har barn stod å dona med lök el vad det var å jag gick förbi å sa, "Men du, du är väl mamma?", hon:"ja" å jag, "det gör ju dig till en milf!" och hon "men AplAy!" i en "men herregud"-politiskt korrekt ton som om hon blev förbluffad hur jag kunde säga nått sånt på arbetstid el ens i huvvetaget haha

(P.S. jag har INTE fått några sextrakasserier-anmälningar på mig än så).

Sen så kalla jag vårt senaste personalmöte för föräldramöte, jag kallar svart kaffe för "rent" vilket vissa associerar med sprit då såklart. Sen trollar jag mest, skapar flummig, rolig stämning å säger helt enkelt random-grejer, men inte som om jag har psykos å inte själv förstår vad jag säger el att jag pratar i tunga.

Kan det vara oförutsägbarheten å att jag hela tiden bryter mot sociala normer å politisk korrekthet som skapar spänning i luften som orsakar konstant skrattande från vissa tjejer?

Jag vet att vissa gamla bekanta tkr jag e "jobbig" å jag vet att förr har jag ibland "blivit för mkt" med allt mitt skoj-trollande, men ålder på nacken (erfarenhet) har gjort att jag kan kalibrera.

Om ni träffar mig irl (främst på förfester å tillfällen man ska ha riktigt skoj) så kmr ni märka hur jag blir när jag "kmr i state" som det så fint kallas för. Möjligen blir jag verkligen "being the party" som RSD uttrycker det (el så kanske jag faktiskt bara blir en riktig jävla wannabie-tönt).

Sry återigen för uppenbarligen verkligen narscisstisk a la faceoff-fråga haha xD

Meddelanden
Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Entreprenören - 2013-12-21,20:25

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför ljuger jag ibland? Nicki 8 5,482 2014-03-06,22:12
Senaste inlägg:: Nicki
  Brené Brown: The power of vulnerability(rolig, 20min lång vid) illdan 3 2,134 2013-05-06,18:18
Senaste inlägg:: Sam

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 6 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}