LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför säger tjejer att jag är rolig?
2013-12-21,23:17,
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig?
(2013-12-21,22:24)AplAy Skrev: Thx! Då vet jag att jag "gör nått rätt"! Big Grin

Jag minns att på gymnasietiden så fick jag oxå typ hela klassen att skratta så fort jag hamna i "state".

Dock minns jag oxå gånger då jag kände att jag för en sekund "försökte" vara kul el få en reaktion å jag fick inget skratt.

Så när jag inte "tänker på vad jag ska säga" så tenderar jag att få skratt enklast; det är nog då jag framstår som "icke-reaktiv" i min "self-expression".

Det påminner om standup-comedy; näru ba snackar utan att söka reaktion så fårú en reaktion å näru suktar efter ett skratt så bliré bara pinsamt obekvämt.

Yepp, så känner jag också! Tror det handlar mest om att man inte ska bry sig om reaktionen man får (precis som du nämner) Dont give a shit, då spelar det ingen roll om folk skrattar eller inte, för man skiter ju i vilket!
It Ain't how hard you hit, it's how hard you can get hit and keep moving forward.

Meddelanden
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Flumrider - 2013-12-21,23:17

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Varför ljuger jag ibland? Nicki 8 5,494 2014-03-06,22:12
Senaste inlägg:: Nicki
  Brené Brown: The power of vulnerability(rolig, 20min lång vid) illdan 3 2,136 2013-05-06,18:18
Senaste inlägg:: Sam

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}