LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Varför säger tjejer att jag är rolig?
|
2013-12-22,01:48,
(Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-22,01:48 av {2} Entreprenören.)
|
|||
|
|||
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig?
(2013-12-22,01:14)Toledo Skrev: Jag kom fram till min åsikt om detta, oftast så känner jag att personer som drar sådana kommentarer som Aplay nämner i firstpost att de inte är sig sjölva. Utan att de säger sådana saker för att sticka ut lite och vara lite roliga. Inte för att de är personer som skulle säfa så automstiskt utan att de ör något de har övat in. Känns också som de är lite bekräftelse sökande. Hm. Intressant, även om jag hade föredragit att verkligheten vore så att jag är rolig för tjejerna tycker jag är det och inte som vissa polare i Mumble påstår att, "dem kanske skrattar ÅT dig och inte med dig". Jag brukar aldrig dra skämt som historier å dylikt. Men det kan vara så att jag blir "för mkt" oxå. Jag minns att en tjej idag på jobbet sa när hon såg mig, "Men det är ju du AplAy, AplAy är rolig!" senare när jag börja komma in i min "state" så sa hon vid ett tillfälle, "Du är konstig, och rolig!". Vad jag minns är att jag brukade hamna i dessa "states" där min käft är rapp och mkt random även när jag var på gymnasiet för då hade jag bestämt mig för att ta våga ta mer plats i grupper då jag var mkt tillbakadragen, feg å ursäktande under grundskolan (var superchode från 6:an-9:an). Så i grundskolan försökte jag inte ens ta någon plats så då blev det inte mkt random-stuff. På gymnasiet valde jag att ta mer plats (även då jag upptäckte pickup å blev lite fuckedup först) å dessa random-stuffs kom mest av sig sj när jag blev bekväm (oftast efter jag ätit en fet lunch med klassen). Det kan mkt väl vara så att jag överdriver med det hela (jag har inte fått lega ännu pga det så). Förut när jag var yngre så var jag alltid superseriös, skrev 100% grammatiskt korrekt på MSN å lunar, å var allmänt politiskt korrekt. Så nu kanske jag har gått åt andra extrema hållet ist å måste hitta en balans. I pickup sammanhang kan jag tänka mig att det är viktigt att inte bara vara "mr funny guy" utan oxå "mr sexual guy" så det inte bara blir en "rolig kille jag umgicks med" utan oxå "en kul kille jag bara måste ligga med". Jag vet samtidigt oxå att jag mår sjukt bra i mig sj när jag väl kmr igång å bryr mig inte ett fnatt riktigt hur tjejer reagerar utan jag skrattar snarare åt deras "chock"-responser. Men jag kmr sällan in i detta "state" förrän jag blir bekväm i mig sj. Så jag skulle aldrig kunna vara så här random å få samma skratt-responser med tjejer jag nyss träffat på gatan eller i klubbar. På hemmafester brukar jag få igång skratt-responserna efter några cider el tjejvin när jag blir bekväm i mig sj å inte riktigt känner att jag suktar efter bekräftelse, för sånna moments får jag oxå ibland men det brukar jag känna då oxå. Jag vill oxå klargöra här att jag inte ser det hela när jag väl är där som "nu ska jag bli full å generera skratt-responser" utan snarare, "nu ska jag bli full å ha kul!". Slutligen så vet jag inte heller om alla skratt är för att bryta spänningen som uppstår när de hör nått de inte är vana att höra eller om det är submissive behavior (seeking to connect som David DeAngelo pratar om näré gäller humor). |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Entreprenören - 2013-12-21,20:25
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Flumrider - 2013-12-21,20:37
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Entreprenören - 2013-12-21,22:24
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Flumrider - 2013-12-21,23:17
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Ballin - 2013-12-21,20:51
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Donjohan - 2013-12-21,23:53
RE: Varför säger tjejer att jag är rolig? - av Entreprenören - 2013-12-22,00:22
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Varför ljuger jag ibland? | Nicki | 8 | 5,501 |
2014-03-06,22:12 Senaste inlägg:: Nicki |
|
Brené Brown: The power of vulnerability(rolig, 20min lång vid) | illdan | 3 | 2,136 |
2013-05-06,18:18 Senaste inlägg:: Sam |
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}