LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Använda sig av mentorer
2013-12-28,17:48, (Detta inlägg ändrades senast: 2013-12-28,17:51 av {2} Evilvalle.)
Inlägg: #3
RE: Använda sig av mentorer
Mentorer kan vara riktigt grymt att ha. Personligen hade jag aldrig någon och lyckades rätt fint ändå. Det bästa är om man har någon polare eller nån man iaf känner lite halvt som är duktig på detta som kan hjälpa en, annars kan det nog troligtvis bli en hel del pengar.

Förresten, nu ljög jag. Jag hade visst en form av "mentor", eller ja, iaf som presenterade mig för allt detta och öppnade upp mina ögon. Innan dess trodde jag inte ens att detta var något man kunde bli bra på, såg det mer som att "endra har man det, eller inte", samt att allt handlade om pengar/utseende etc. När jag insåg att det inte var på det viset så öppnades en helt ny värld för mig och denna gnista slog igång en enorm motivation som gjorde att jag läste och testade det mesta som besatt under ett antal års tid, troligtvis därför jag inte behövde någon som hjälpte mig hela tiden på vägen.
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.


Meddelanden
Använda sig av mentorer - av tvbordet - 2013-12-28,17:20
RE: Använda sig av mentorer - av Evilvalle - 2013-12-28,17:48
RE: Använda sig av mentorer - av Beerpong - 2013-12-28,18:34
RE: Använda sig av mentorer - av Willson - 2013-12-29,01:43

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Använda nofap-"powers" till annat? fisk 14 7,460 2016-11-20,13:57
Senaste inlägg:: plague

Hoppa till:


Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}