LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
2012-03-11,23:53,
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Vet egentligen inte varför jag skriver detta men jag vill få det ur mitt bröst och det är riktat mot er nybörjare som vill hämnas och sätta dit tjejer.

Now dom flesta här vet väl att jag är en kortis (168) för er som inte vet well there u go. Ni som är korta kommer att förstå mig, ni som är långa, I dont think so. Det är jobbigt att vara kort, det är det. Om man tillåter det att vara det. För dom som tror att utseendet bara spelar roll så blir det det. Jag var en sån. Jag blev mobbad som ung. Rejält, nerslagen flera dagar i veckan, fick höra öknamn hela köret. Varför? För att jag var kort och svag, jag kunde inte försvara mig. Och jag hade ett dåligt självförtroende. Fick höra dagligen från killarna. Du är kort, du är ful. Du kommer aldrig att få en tjej. Några tjejerna sa till mig att jag var en utmärkt vän, men att ingen ser mig som något mer. Jag trodde helt enkelt att jag var väl en sån kille som inte kan få tjejer. Jag kommer att dö oskuld. Tjejerna dissade mig, vissa dissade mig snällt. Andra hårt, man kan inte ha en kille som är kortare än tjejen det går inte. Plus att du är riktigt jävla ful.

Min ovisshet blev till frustration. Frustration över att jag var kort och över att tjejer är jävla as. När jag fick några lays så förstod jag att jag inte är ful, utan ser rätt bra ut. Jag snubblade in på C-R. Men jag ville inte bli bra med tjejer utan jag ville sätta dit dom, jag ville sätta ditt dom riktigt jävla hårt. Jag ville helt enkelt hämnas på dom och C-R var min väg till att lyckas. Det var delvis därifrån som jag hämtade min drivkraft. Jag byggde upp ett riktigt fett självförtroende. Och jag började negga hårt, riktigt jävla hårt. Ni som läste mina poster på C-R vet att jag kunde säga saker som "jag ska rövknulla sönder dig här och nu" Riktigt grovt sexuellt. Jag låg med några tjejer bara för att sen säga upp kontakten helt. En tjej sa att hon gillade mig, jag svarade att jag kommer aldrig att kunna gilla henne för hon ser ut som om hon har fått ett strykjärn i nyllet. Förjävlig ser du ut, jag vill spy. Tjejen började såklart gråta. Som ni förstår var jag väl inte direkt den trevligaste människan på jorden. Jag insåg strax efter nyår att detta är fan inte jag.

Till er nybörjare som kommer in hit och vill hämnas ta det från någon som vet, det är inte värt det. DU sårar andra människor och det är ingen person du vill vara. Jag mår dåligt över hur jag betedde mig. Om jag fick börja om så skulle jag aldrig ha gjort det. Sprid glädje istället. Kyss henne för att du vill kyssa henne och för att du vill känna hennes läppar. Knulla henne för att du vill dela en skön stund med en underbar tjej. Gör det inte för att hämnas på dom andra tjejerna som dissade dig. Negga för att du vill retas inte för att såra. Spread some joy instead of hurting people.

Det var allt för mig ciao!
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
Dont do it, trust me its not the path you wanna take - av Insecureboy - 2012-03-11,23:53

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 5 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}