LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
|
2012-03-12,00:59,
|
|||
|
|||
Dont do it, trust me its not the path you wanna take
Starkt att du är så ärlig. Kan hålla med om revanschbegäret (även om jag aldrig har sagt nåt direkt elakt mot en tjej jag nyss closat) så har jag insett att den största hämnden är att ha ett schysst liv. När en brud dissar dig och du svarar med ett: pjasså? och sen visar sig ha ett mer awesome liv med awesome brudar, ja då blir brudfan desto mer knäckt. Och allt detta utan att ha sagt något elakt till henne alls.
Och sen har jag börjat sluta ta tjejer på så stort allvar. Jag menar, många av dem är ju som femåringar fortfarande, bara det att samhället ger dem en massa vuxenbefogenheter (typ, körkort, rösträtt, köpa sprit osv). Så varför förtjänar de alls vår uppmärksamhet och intresse i deras synpunkter? Sure, vissa tjejer är vettiga men många är det inte, så varför bry sig alls på vad de tycker och tänker öht? Den insikten har slagit mig allt mer på sistone. Viktig tråd, f ö.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams Tonight? Love You, Love You, (x15) And in the end The love you take Is equal to the love you make |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}