LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Get them 10s
|
2014-01-24,20:00,
|
|||
|
|||
RE: Get them 10s
Först och främst, tack för din ärlighet. Jag har oxå någon
fixering, att behöva knulla en "10a" så jag får det ur vägen i mitt eget ego samt bevisa för mig själv att "jag lyckades". Nu går jag av på rena spekulationer btw: som jag uppfattar det just nu så är "10or" (p.s. detta är hur de själva ser sig själva, inte hur vi tolkar dem, en warpig kan se sig själv som en tia och bete då som det) helt besatta av sin self-image och reputation och gör allt i sin makt för att upprätthålla det. Precis som vi gärna ville undvika vissa umgängeskretsar på skolan när vi var yngre för vi uppfattade dem inte "lika cool som oss" eller egentligen "inte samma sociala värde som oss" så vill dessa self-image å reputation besatta tjejer inte det med. Därmed, spekulerar jag, måste man skapa perceptionen i deras ögon att man har samma sociala värde eller högre och det kan ske genom att framstå som en framgångsrik snubbe, eller att man verkar vara kändis genom andras reaktioner eller att man har, som du säger, "kontakter med eliten". Jag undrar om man möjligtvist skulle kunna "infiltrera" en grupp genom att bli polare med någon high status bratkid och när han tillkännager en som "en i gruppen" så bör tjejerna plötsligt oxå ändra sin uppfattnig. Nu är man plötsligt inte randomsnubben som trampa in på stureplan utan nu är man någon som blivit "godkänd" av en från "eliten" och därmed bör tjejerna behandla en annorlunda. Jag har varit om en dylik händelse, dock inte på stureplan. Jag trädde in på en fest hos en halvbekant snubbe från universitetet och först hälsade INGEN alls på mig (majoriteten var tjejer) men när han, liggandes i en hög av tjejer (true story bro) hojta åt mig med mitt namn så börja alla tjejer hälsa på mig. Social proof is your very best friend! ^^, |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Get them 10s - av Seaturtle - 2014-01-24,03:08
RE: Get them 10s - av godsgift - 2014-01-24,08:13
RE: Get them 10s - av Ragnarök - 2014-01-24,09:09
RE: Get them 10s - av Entreprenören - 2014-01-24,20:00
|
Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}