LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Jag blir olycklig av att se omvärlden
2014-02-24,20:54,
Jag blir olycklig av att se omvärlden
Jag har många vänner, har börjat ligga med snygga tjejer men jag är fan inte lycklig. Jag har inte allt, jag är otränad som fan och jag har knappt några pengar men jag vet att jag har bara mig själv att skylla och kan få allt bara jag jobbar för det. Men jag är lååångt ifrån lycklig.

Om ONS med tjejer känns meningslösa dagen efter hur kommer det kännas om jag når upp till mina andra materiella mål? Jag har t.ex. alltid drömt om en sportbil men utan att ens ha kommit i närheten av en vet jag att en inte skulle göra mig lycklig.

Jag tycker synd om andras livsöden. Jag kan se en kille i rullstol i stan och tycka synd om honom hela dagen. För ett par dagar sen såg jag en stackare utan armar. Eller ja, på ena sidan hade han överarmen kvar med 10 cm på underarmen. Han använde underarmen som en krok för att bära sin väska. Blev helt deppad av att se det, sur på mig själv för att jag kan vara missnöjd med mina meningslösa "problem" i livet. Killen kan fan inte ens öppna en PET-flaska och här sitter jag och klagar på att jag inte fått platsreservation på tåget Angry

Hur reagerar ni på sånt? Jag blir deppad, ibland vill jag bara gå full-communism, typ ta alla miljardärers pengar och pumpa in dom i forskning, sen inser jag att det inte funkar på grund av alla fifflare. Hatar folk som utnyttjar systemet t.ex. friska med personliga assistenter, tiggare från Rumänien har jag bara lust att spotta i ansiktet osv..

So, blir ni lyckliga av att bara njuta av er eget liv?

Meddelanden
Jag blir olycklig av att se omvärlden - av ChuckNorris - 2014-02-24,20:54

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}