LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Hur vet man hur bra man ser ut?
2014-03-20,01:52, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-03-20,01:53 av {2} ChuckNorris.)
RE: Hur vet man hur bra man ser ut?
(2014-03-20,01:09)Evilvalle Skrev: Ja jag tror inte det är någon annan här inne som är av en annan åsikt Tongue

Kolla Matt Damon etc i oceans eleven vs bourne filmerna

Haha, man vet aldrig. RSD kör väl fortfarande med att utseende inte spelar någon som helst roll väl? Big Grin

Sen omvänt är det många (väldigt många) killar som tror att de är fula och att de är kört för dem. Typ "Jag är för tunnhårig, kan inte odla Bieberlugg ----> får inte ligga --> gråtrunka --> kolla RSD".

Ett tips till dem är att kolla på filmer där skådespelare har olika roller, Matt Damon som du nämnde, Steve Carell i Crazy stupid love. Eller studera killar som ser bra ut när ni är ute, hälften av dem ser bara bra ut pga träning och klädstil. Det räcker med träning, passande kläder och frisörbesök för att se bra ut. Är man sen normal och börjar prata o skämta med vakterna o annan personal på de ställen man är stammis på kommer man GARANTERAT få blickar hela natten.

Jag har sett allt för många snubbar stampa på samma jävla ställe natt efter natt. Att stampandet sker i ett par vita Reebok Instant 3.0, extrautrustade med reflexer, är inte del av problemet anser de...

Meddelanden
Hur vet man hur bra man ser ut? - av Ballin - 2014-03-19,16:54
RE: Hur vet man hur bra man ser ut? - av ChuckNorris - 2014-03-20,01:52

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}