LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
|
2014-04-03,08:44,
|
|||
|
|||
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
Tjena!
Jag trodde knappt mina ögon när jag prövade dettta några har beskrivit med Badoo. Man ska ju prova allt en gång som Magnus Betnér säger, men håller ej med om det i alla saker, men detta var ju inte det svåraste i världen att prova. Jag bytte från Sverige till någon randomort i Polen och vips så fick mina bilder ökade poäng. Min närbild är 6.0 och varit förut 2.1 och min utzoomade bild var förut 2.7 och fick nu 8.1. Jag är minst sagt chockerad över resultaten och vill ypperligt veta varför... Om vi utebliver potentiella faktorer som att polska tjejer skulle ha tråkigare och mer bara trycker igenom alla bilder än svenska tjejer, så har vi kvar genpoolen och kultur. Kan det vara så att tjejer i denna kultur uppfostras att ha en realistiskare bild på hur killar kan och få se ut för att vara "ok"? För det fanns också många killar som jag till början blev tvungen att rösta på tills jag hitta knappen "endast tjejer" och då såg jag att även dessa hade bra poäng och många av dessa var till och med snyggare än mig och hade dylika poäng. Jag är helt förbluffad... Skulle det kunna vara så att många svenska tjejer blir mer bortskämda i detta land så de sätter en mycket högre ribba utseendes/kravsmässigt? Kan, uhm, det förbjudna ordet, feminsm ha inverkat i svenska tjejernas uppenbarliga stängre utseendeskrav vilket speglar sig i ens poäng på B? Slutligen har vi genpoolsfaktorn vilket skulle kunna vara att tjejer i denna region har "framavlats" att ha mindre krav. Eller så är det helt enkelt att det är ett land som är rätt fattigt och jag kanske ser ut som någon som verkar vara mkt rik... Jag rekommenderar vem som helst att bara pröva experimentet att byta till Polen för två dagar och notera hur poängen i bilderna går troligen uppåt. Det är exakt samma bilder jag använder; där jag sitter på en snöskoter inomhus i en extremt ful rödgrön skjorta som ger inslag av hjulen och en trädhuggare. WHAT THE DEUCE??? |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss | Sean | 0 | 2,140 |
2015-09-07,18:02 Senaste inlägg:: Sean |
|
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays | Beerpong | 8 | 4,549 |
2012-09-26,11:54 Senaste inlägg:: TobiasK |
Användare som tittar på tråden: 12 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}