LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
|
2014-04-03,20:02,
|
|||
|
|||
RE: Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
Får inte heller glömma att Sverige är ett mer "pajas" land när det kommer till dejtande osv, tjejer iprincip uppmanas att ligga runt och bete sig som män osv. Feminism intalar dom även att dom iprincip är princessor som förtjänar allt enbart för att dom är tjejer, dom behöver inte ge utan bara ta är vad som gäller.
Dom är helt enkelt väldigt väldigt bortskämda och kräsna, som tagits upp i tråden och därmed även oseriösare när det kommer till dejtandet, badoo är typ mer att fylla sitt ego och kanske få sig ett nice ligg. Så eftersom dom inte tar sidan i helhet seriöst så slänger dom iväg poäng, inte så noga om det blir 5 eller 8. Medans i dom baltiska länderna har dom mer fötterna på jorden samt dom tar dejtandet lite mer seriöst, dom tror inte att enbart för dom är födda med en fitta mellan benen och ett par bröst så förtjänar dom allt oavsett vad dom själva har att offra, en lite mer realistisk verklighets uppfattning, dom sitter på dejtingsida för att faktiskt hitta en dejt och dom har en allmänt seriösare approach där dom är lite mer noga med vad för poäng dom ger iväg. Detta är min personliga uppfattning hur jag tror, notera "tror" det ligger till. Får inte heller glömma att det är ganska random, jag har slängt upp en bild, fått 6 på den, tar bort den och lägger upp den igen så får jag 2 på den. osv. Mitt utseénde har efter 20-30+ röster varierat allt ifrån 2.5-7 med exakt samma bild. Jag har fått 10p röster på mig och jag har även fått 1p röster på mig. Och ful som en gris eller snygg som en gregisk gud, inget av det är jag. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss | Sean | 0 | 2,140 |
2015-09-07,18:02 Senaste inlägg:: Sean |
|
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays | Beerpong | 8 | 4,560 |
2012-09-26,11:54 Senaste inlägg:: TobiasK |
Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}