LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
|
2014-04-03,21:32,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-03,21:33 av {2} confused....)
|
|||
|
|||
RE: Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
(2014-04-03,20:54)tay Skrev: Håller med, gäller inte bara dating på internet. Även i nattklubbar går många tjejer dit för att höja sitt ego i Sverige. I andra kulturer (baltiska eller östeuropa t.ex som du säger) går de till nattklubb för att de faktiskt vill träffa en kille. haha ja, standard i Sverige. Slänga på sig push-up bh, gärna med inlägg så deras bröst ser större ut än dom är kombinerat med den fetaste urringning dom kan hitta och en kort kjol på det. Dom gör allt i sin makt för att framhäva sin sexualitet efter vad killar tänder på. Deras mål när dom fixar till sig = desto mer uppmärksamhet ifrån killar desto bättre. Sen säger dom liknande "Jag har dom kläderna enbart för mig själv för att jag tycker dom är fina, inte för att få uppmärksamhet" och "jag går på krogen för att dansa och ha kul, inte för att ragga killar" Nu så är väl inte detta 100% Sverige beteende kanske utan en typiskt Svenskt drag, men utan tvekan så är det kraftigt förstärkt detta med ignoransen och hyckleriet för deras ambitioner och känslor på grund av feminismen. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss | Sean | 0 | 2,140 |
2015-09-07,18:02 Senaste inlägg:: Sean |
|
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays | Beerpong | 8 | 4,560 |
2012-09-26,11:54 Senaste inlägg:: TobiasK |
Användare som tittar på tråden: 13 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}