LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
|
2014-04-04,10:38,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-04,10:38 av {2} Tenga.)
|
|||
|
|||
RE: Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
^ Ja jag tror också att användarna i Sverige kan vara något yngre än i öst tex. Här börjar ju flickorna blogga när dom är 13 år, så jävla sjukt.
Tog bort mina bilder från badoo, tyckte det kände som man säljde ut sig bara. Var iofs bara inne två gånger. Äckligt med alla tjejer som får så sjukt jävla mycket confirmations, gillar det inte. Hade för övrigt ~4.8 i snittbetyg på 3 bilder tagna med webcamen, så inte mycket man kan förvänta sig direkt hehe. Men man måste ju onekligen säga att egot tar skada när en tjej man knappt skulle ta med i tång ger en en 4a haha. Är man så ful? Eller är det en självbevarelsedrift från tjejernas sida att rata sämre så dom själva inte ska känna sig dåliga? Sanningen är nog mittemellan. Ska ta lite bättre pics och sen byta plats till warsawa eller dylikt bara för o se. Svenska kvinnor är nog rätt skadade om man jämför med kvinnor från andra delar av världen sett, min gissning iaf. Radikalfeminismen, allmänt hög nivå bland utseendet på killar i det här landet mm. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss | Sean | 0 | 2,140 |
2015-09-07,18:02 Senaste inlägg:: Sean |
|
Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays | Beerpong | 8 | 4,560 |
2012-09-26,11:54 Senaste inlägg:: TobiasK |
Användare som tittar på tråden: 15 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}