LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni gjort för konkreta ändringar
|
2014-04-10,23:57,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-11,00:03 av {2} Entreprenören.)
|
|||
|
|||
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Jag är en extremt lat jävel som fått lite halvdåliga vanor som jag kämpar mot (för mkt framför datorn, delvis för
jag "jobbar" där och för att jag har många game-nördar som polare medan festpolarna träffar jag bara på helger då dem har "riktiga jobb"). Här är några konkreta förändringar jag har gjort för att tvinga mig själv: - Slängt mikrovågsugnen (forskar på nätet om superdiet med endast organisk föda, inge jevla sötma i något slag el fel fetter el rafinnerade kolhydrater samt optimala protein, har hamnat på nått som "brown rice protein" hm). - Slängt datorbordet & investerat i ett ståbord (ska fixa ståmatta då flera timmars stående fan gör ont i fötterna) så jag inte kan vara lika mkt framför datorn och om jag är det så tränar jag bra hållning å bränner fler kalorier. - Raderat onödiga spel från datorn (LoL, South Park (var kul ett genomspel), DayZ, osv). Har bara BF4 å CSGO som jag endast spelar med polare. Siktar på att inte känna behov att spela något spel alls, och i sådana fall endast som belöning om jag jobbat hårt under veckan el. dagen. - Investerat i gymkort, ska fixa cykel då jag har problem att gå ned till gymet då jag blir svettig bara av att gå hem sedan med träningsväskan. Nu kmr jag ha extra nytta av att träna benen å ryggen pga ståbordet. - Gått fram å tebax med nofappandet, blir extra tungt på helgerna när man kommer hem tomhänt pga feghet. |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Meddelanden |
Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av tvbordet - 2014-04-09,21:06
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av Erikkars - 2014-04-09,22:32
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av russel - 2014-04-09,23:21
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av fisk - 2014-04-10,16:14
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av Entreprenören - 2014-04-10,23:57
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av Nicki - 2014-04-27,20:14
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av godsgift - 2014-04-27,22:45
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av Entreprenören - 2014-04-28,14:02
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Resa själv - vilka av er har gjort det eller funderat på det? | Set Theory | 12 | 10,246 |
2014-11-09,18:54 Senaste inlägg:: Tumba |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}