LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Äkta vänner vs falska vänner?
2014-04-22,21:03,
RE: Äkta vänner vs falska vänner?
Well, som jag ser det. Det finns olika typer utav vänner. Vissa mer permanenta än andra. Vissa träffar man bara i festsammanhang tex. Vissa träffar man när man tar droger. Vissa i skolan. Vissa på jobbet.

(Denna gav hopp)

Har alltid hängt med mitt barndomsgäng fram tills nått år sen, var tvungen att tvinga mig (ensam) in i sociala situationer och leta nya polare. Drog till och med ut och rökte holk med en randomneger för jag va så ensam och depp ett tag.
En gammal polare frågade mig om vi skulle gymma nån dag och jag haka på där, bara genom han har jag brett ut mina bekanta stort och de är fortfarande i utveckling.

Kan inte säga att någon är nära än och klart de är något man saknar, (men man vet att man ställer upp för varandra, materiallistiskt tex)alla kunde ju varandra in och ut i mitt förra gäng. Dom jag hänger är mer ytliga, kan inte snacka om fucked up skit bara för att utan de är "konstigt" och de blir bara garv åt de. Så jag tror att man egentligen inte ska leta efter en soulmate polare/flickvän utan de är nått som klickar direkt och man märker de.

Tror jag har blivit skadad och söker nån slags genuin närhet, trodde inte för 2 år sen att jag skulle hamna på ett forum och tillomed göra inlägg, såg tom ner på själva grejen

Meddelanden
RE: Äkta vänner vs falska vänner? - av Ballin - 2014-04-22,21:03

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}