LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
2014-04-25,06:31, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-04-25,14:02 av {2} Entreprenören.)
RE: Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O
Haha tjena igen. Jag har inga "fotogener" precis, och har små allmänna asymmetriska drag tyvärr.

Tyvärr har jag också väldigt neandetalare ögonbryn å ögonben som gör att jag lättare ser trött och
drogpåverkad ut. Jag måste anstränga mina ögonmuskler medvetet för att öppna ögonen för att se
"normal"/"naturlig" ut. Detta är inget buhu-snack utan ren allvarlighet efter jag experimenterat framför
min filmkamera och se hur jag ser ut i ansiktet. Men looks doesn't matter, right?! ;-) Kmr fixa bild snart.

EDIT:
Jag har experimenterat och nu i Oslo i Norge så fick jag
2.4-3.2 i snitt. Nu har jag bytt till Köpenhamn, Danmark.
1.9-2.4 i Danmark. I Norden är jag inte populär. Bättre
att jag flyttar eller importerar en polsk el. ungersk fru!

Troligen kommer jag att få dylika poäng där. Denna bild använder jag inte på andra sociala medier och jag
försöker inte ens med Badoo längre. Jag kommer dock att byta bild snart till en mer "successful"-bild då jag
ska tilltala den amerikanska marknaden där du måste framstå "successful" för att andra ska lyssna på dig.

Mina sociala medier använder jag knappt å inget privatliv lägger jag ut (uppdaterar aldrig fejjan i form av
poster, bilder, filmer el dylikt). Jag kmr uppdatera business/self-development stuff när jag fått min studio
som jag vill att den ska se ut så jag kan börja producera high value videoklipp, podcasts, blogginlägg osv.

Meddelanden
RE: Gick från 2.7 till 8.1 på Badoo :O - av Entreprenören - 2014-04-25,06:31

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Här är några tips för att göra tjej mer bekväm till kyss Sean 0 2,140 2015-09-07,18:02
Senaste inlägg:: Sean
  Gå från mycket strul och nummer till Konstans lays Beerpong 8 4,551 2012-09-26,11:54
Senaste inlägg:: TobiasK

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 14 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}