LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Vad har ni gjort för konkreta ändringar
2014-04-27,20:14,
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar
Definitivt största förändringen är väl komplett ändrat syn på verkligheten runt mig. Jag ser saker tydligare nu när jag lärt mig varför saker och ting fungerar i det sociala. Innan förstod jag det mesta genom magkänsla och instinkt men nu kan jag studera situationerna och se utgången redan innan det skett.

Därför är jag väl smidigare socialt, kan lättare förstå hur folket omkring mig tänker.

Negativa förändringar är att mina ambitioner har växt snabbare än min utveckling vilket ibland fått mitt ego att bli för stort. Jag vill mycket mer nu och är därför missnöjd med min egen situation, vilket tyvärr har fått mig att ljuga om saker för mina vänner för att känna mig som den jag vill vara och få dom att se mig som den jag vill. Sjukt patetiskt men jag har nog fått kontroll över den tråkigheten i stort. Ibland på fyllan kan jag råka dra nån lögn men jag inser det snabbt och skäms då för mig själv så det ska nog gå att få bort nu.

Har fått alla rätta verktyg för att skapa den framtid jag önskar och därför är jag optimistisk inför 2014 nu, detta året är året jag genomför allt jag mentalrunkade om förra året. Wink

Life´s good!

Meddelanden
RE: Vad har ni gjort för konkreta ändringar - av Nicki - 2014-04-27,20:14

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Resa själv - vilka av er har gjort det eller funderat på det? Set Theory 12 10,258 2014-11-09,18:54
Senaste inlägg:: Tumba

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 1 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}