LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
From good to bad again
|
2014-05-08,23:08,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-08,23:11 av {2} tay.)
|
|||
|
|||
RE: From good to bad again
(2014-05-08,22:50)Ballin Skrev: tay, testat 5-htp? Yeah hade en period förr då jag brukade åka till danmark. Tog 5htp innan nästan varje gång. Blev väldigt lugn av det, bättre mående, kände mig lättsam och saker som hade annars känts "hårt" kändes mycket mindre "seriöst". En "varmare" känsla i kroppen (vet låter flummigt, men tror ni fattar). Så var det för mig iaf, vet inte hur det är för andra. Fjollig? hmm man blir mer ödmjuk av högre serotonin iaf, men det är bara positivt. Högre serotonin har den effekten att man får mycket mer lättsam syn på saker/livet/världen, det känns mer oseriöst och som allt bara är en lek/skämt. (2014-05-08,23:02)godsgift Skrev: Har funderat ett tag över serotonin/5htp/tryptofan, är det någon här som testat ta sånt under en längre tid? Ju mer jag läser om det desto mer verkar tyda på att det kan hjälpa short-term men inte är bra alls för humör och självförtroende under en längre tid. De flesta upplever ju ökat självförtroende av alkohol och det verkar sänka serotonin när ruset slår in. http://alcalc.oxfordjournals.org/content/26/2/155.short Funderar också på det, försöker hitta mer info om det. Finns vissa som tar det i 1 månad osv, men är ju synd om det sänker serotonin i längden |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Good looking loser infield | Evilvalle | 5 | 3,952 |
2013-08-27,17:51 Senaste inlägg:: Tenga |
|
Julien: Getting good at game VS Getting the girl | tay | 2 | 1,718 |
2012-12-30,04:28 Senaste inlägg:: Evilvalle |
Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}