LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande!
2014-05-29,19:18,
RE: Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande!
Jag bor i Norge men är ett par gånger i året i Sverige på besök hos vänner,familj osv. Brukar bli någon vecka eller två som oftast. Då brukar det bli MYCKET mindre elektronik/dator/tv användande än normalt. Och normalt är då flera timmar om dagen efter jag kommit hem ifrån jobbet.

Så ifrån säkert i snitt 5-6timmar om inte mer elektronik användande om dagen till kanske i snitt 1timme på kvällen och lite små surfande här och där.

Normalt så har jag typ ett sug att jag MÅSTE slå på tv/dator när jag kommer hem ifrån jobbet, att inte använda datorn en dag är typ nästan omöjligt och om jag en vardag kommer hem sent och egentligen borde gå och lägga mig direkt så bara måste jag ändå slå på datorn en snabbis och kanske se en serie före jag kan slappna av och sova.

Men efter en vecka eller två med kraftigt reducerat elektronik användande så är denna "stress" och sug helt borta iprincip. Jag kan bara skita i att slå på datorn en kväll och göra något annat, laga lite mat osv.

Något jag även märker är att musik blir mycket bättre att lyssna på.

Meddelanden
RE: Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande! - av confused... - 2014-05-29,19:18

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Reformera sitt game, tips? Nalirot 0 1,297 2016-05-24,11:16
Senaste inlägg:: Nalirot
  Diskussion ang. "State" och "i sitt eget huvud" Sux 17 7,801 2013-02-28,10:59
Senaste inlägg:: Sux
  ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego" tay 5 2,676 2012-09-22,19:18
Senaste inlägg:: Jayson1

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}