LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande!
|
2014-05-29,20:54,
(Detta inlägg ändrades senast: 2014-05-29,21:02 av {2} Cogo.)
|
|||
|
|||
RE: Symptom av att minska sitt internetberoende/slösurfande!
(2014-05-29,19:18)confused... Skrev: Jag bor i Norge men är ett par gånger i året i Sverige på besök hos vänner,familj osv. Brukar bli någon vecka eller två som oftast. Då brukar det bli MYCKET mindre elektronik/dator/tv användande än normalt. Och normalt är då flera timmar om dagen efter jag kommit hem ifrån jobbet. Märker du någon skillnad i hur du mår under tiden när du inte har tillgång till dator/internet? Positivt och/eller negativt... Försöker minska jag också, håller dock på med ett par projekt nu på min fritid som gör att jag sitter mycket vid datorn och blir naturligt att jag surfar loss på en massa skit. Märker att det är rätt addictive, ibland blir det att jag gått igenom alla vanliga sidor etc men fortfarande har ett sug så försöker komma på skit jag i vanliga fall inte surfar på bara för att mätta "surfbegäret"... men det är snart över så jag kan återgå till det riktiga livet, hoppas jag. Men samtidigt måste man ha någon balans, går ej att sluta cold turkey med all belöning här i livet och bara gå all in på saker som är produktivt och utvecklande, kommer sluta i krasch. Bra klipp (om jag kommer ihåg rätt) av Elliott Hulse om att unna sig ibland: "A Warrior Needs Pussy To Become A KING" http://www.youtube.com/watch?v=m7rYTv3Z3f4 |
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Möjligen relaterade ämnen... | |||||
Tråd: | Skapare | Svar: | Visningar: | Senaste inlägg: | |
Reformera sitt game, tips? | Nalirot | 0 | 1,297 |
2016-05-24,11:16 Senaste inlägg:: Nalirot |
|
Diskussion ang. "State" och "i sitt eget huvud" | Sux | 17 | 7,801 |
2013-02-28,10:59 Senaste inlägg:: Sux |
|
ny rsdvideo - Tyler pratar om "loosa sitt ego" | tay | 5 | 2,676 |
2012-09-22,19:18 Senaste inlägg:: Jayson1 |
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}