LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
2012-03-16,00:03,
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Jag har ett cafe i gbg som jag alltid tar mina dejter till, flera av dom som jobbär där känner igen mig. Visst dom ger mig blickar.Har ännu inte listat ut om dom är sugna på mig eller om dom tycker att jag är en skitstövel. But I dont care Wink Jag har öppnat på cafeer flera gånger ska ge dig ett exempel.

Jag går förbi ett cafe. Ser en assnygg blond tjej som sitter och fikar med sina kompisar, cafet är smockfullt. Jag går fram till henne.

Insecureboy: Tjaaa! du det här är helt random men du är ta mig fan den snyggaste bruden jag har sett.
Hb: chockad bara stirrar på mig, för att sen flina och säga tack. (Jag sa det rätt högt så jag kände blickarna från andra omkring mig)
Insecureboy: Du jag måste dra ska möta upp en kompis men ge mig ditt nummer.
Hb: hahaha är du seriös?
Insecureboy: Ja det är inte så svårt som det ser ut, du ser du bara trycker in ditt nummer på knapparna här på skärmen, kolla jag hjälper dig. (trycker in 07)
Hb: hahaha jag är hemskt ledsen men jag har pojkvän.
Insecureboy: Aja men det var värt ett försök. ciao. går.

Skrattade dom i cafet? Nope, gav dom mig blickar? yep. Varför? Jag tar pinnen ur röven och gör det flera andra inte vågar. (förmodligen så sitter dom hemma nu å dyrkar mig som en fucking gud) Its all in ya head bro, sluta bry dig vad andra tycker å tänker. Du kan vara en liten pussy som åhh mygod vad ska dom tänka, nej så kan jag inte göra. Eller lev ditt liv till max och se tillbaks sen när du e 80 bast och var stolt. Make ur choice, shoot.
You are taller than me. You are cooler than me. You are more attractive than me. But I get all the girls, sounds like a fair deal to me Wink

Meddelanden
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga - av Insecureboy - 2012-03-16,00:03

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 4 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}