LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Strippklubbsgame
2014-06-01,12:36,
RE: Strippklubbsgame
(2014-05-31,22:59)Ragnarök Skrev: Saker att tänka på när man umgås med strippor eller liknande är att de ofta är extremt känsliga för push and pull eftersom hela deras självbild är uppbyggd på att alla killar vill knulla dom. De har ofta en sjuk syn på sex, är skadade typ. Har högst troligen varit med om något sexuellt trauma i sitt liv, blivit våldtagna, knullat av sin pappa under hela uppväxten, tvingats att suga 20 kriminella kukar under samma gång för att inte bli dödade etc.

De ser väldigt ofta sex som det enda värde de kan ge till killar. T ex en gång så ringde en kompis till en strippa jag känner att han ville träffa henne (de har en relation i princip). Hon sa att det inte var någon ide för att hon har ändå sin mens och kan inte knulla. Han sa att han ville träffa henne ändå för att bara vara med henne. Hon blev helt paff av det, att någon kille öht ville träffa henne utan att det var för sexet.

Nej!! Förstör inte allt nu.

Men jag gissar då att det beror ganska mycket på klassen och typen av ställen kring det där. I förrgår var jag på ett "exklusivt" ställe där jag fick intrycket att din beskrivning av det hela inte riktigt passar in. Brudarna verkade bara som blåsta och kåta brudar som vilka andra glamourmodeller som helst. Stället jag var på igår var dock ett riktigt sunkhak och tittade man på hur jävla trashiga och horiga de såg ut så kan jag definitivt se hur det där stämmer överens.
Och det är väl skillnad på en skunkhora som dansar i Las Vegas, Sydamerika eller någon bunkerhåla i Rumänien jämfört med Norden.

Meddelanden
Strippklubbsgame - av Bruno - 2014-05-31,21:55
RE: Strippklubbsgame - av Nicki - 2014-05-31,22:05
RE: Strippklubbsgame - av Bruno - 2014-05-31,22:41
RE: Strippklubbsgame - av Ragnarök - 2014-05-31,22:59
RE: Strippklubbsgame - av Rednales - 2014-06-01,10:48
RE: Strippklubbsgame - av Bruno - 2014-06-01,12:36
RE: Strippklubbsgame - av Steel - 2015-11-25,18:51
RE: Strippklubbsgame - av Ragnarök - 2014-06-01,22:16

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}