LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Att vänstra, eller inte vänstra.
2012-03-16,04:25,
Att vänstra, eller inte vänstra.
Ye man, så otroligt många "flickvänner" är otrogna till höger och vänster. Det är ungefär som en liten "värld" som players lever i och har vetskapen om som vanliga svenne joes inte vet ett skit om, dom går runt i sin lilla bubbla där alla flickor är trogna lojala små söta varelser när sanningen är den att det finns en väldigt stor chans att denna söta lilla varelse får stock av någon asshole-player när mr pojkvän inte finns i närheten.

Detta har fått mig själv att bli cynisk och fundera om min flickvän är eller kommer vara otrogen och vad min reaktion skulle vara den dagen, skulle jag få reda på något sånt skulle jag troligtvis vilja döda både henne och killen i fråga då det inte finns många saker som känns äckligare än när ens flicka får stock av någon annan (ej erfarat det med just flickvän, men dock med EX när det precis hade tagit slut). Dock är jag idag rätt säker på att hon inte ens har en tanke på att vara otrogen då jag byggt upp hela förhållandet på ett sätt som får henne att konstant ha mig i tankarna och där jag har överläge.

However, om vi bortser från samhällets normer och värderingar så är ju flickors uppgift rent biologiskt att försöka roffa åt sig den bästa genetiken dom kan få till att para sig med samtidigt som dom letar en partner som kan bidra med resurser till dom själva och avkomman, inte sällan får dom detta av 2 olika personer -> Dvs en lover (alfa player asshole) och en provider (beta chode provider), självklart undanhåller dom detta för sin provider. Medans mäns uppgift är att sprida sin säd till så många som bara fan möjligt för att säkerställa genetisk odödlighet.

Så ja, män vill få social makt så dom kan ha harem och kvinnor vill ha män som andra kvinnor vill ha (och således har social makt) och är därmed utformade till att vara en del av detta harem Smile
[SIGPIC][/SIGPIC]
You can't snort a line of coke off a woman’s ass and not wonder about her hopes and dreams.

Meddelanden
Att vänstra, eller inte vänstra. - av Evilvalle - 2012-03-16,04:25

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Vet inte men tror jag vet som kommer hända Pienso 7 6,005 2016-02-12,09:31
Senaste inlägg:: Pienso

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 9 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}