LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!!
|
2014-06-26,13:39,
|
|||
|
|||
RE: Tillbaka på marken efter att ha fallit. Vill upp igen en gång för alla!!
Du har ju tagit det första steget till att komma närmare dina mål, vilket är att inse att man vill eftersträva sina mål.
Har en liknande händelse, hade jobb, vart lovad mer jobb, fick det inte på grund av pengabrist, tappade motivationen till träning och allt där till. Helvetet brakade lös med andra ord, så jag har en hyfsad idé om vart du är just nu. Det jag lärde mig var att ta tag i ett hörn i taget, försök inte ta tag i alla problem samtidigt. Du skriver att du vill bli hälsosammare och träna mer, fokusera på det först, när det börjar bli en vana, (nu vet jag inte om du har motivations problem med gymmet/svårt att ta dig dit, men jag hade det) när allt går på räls, gå vidare till nästa, lägg allt fokus på det tills det börjar funka. För mig har det alltid varit lättare att beta av en sak i taget istället för att sitta mitt i smeten, vara stressad över jobb, känna sig lite/tjock på gymmet samtidigt som man ska hitta en brud och stoppa kuken i. Samt att alltid påminna mig själv om vad målet är, ta mindre del mål och klara dem för att hela tiden komma närmre det stora målet.
ge mig cash, ge mitt ringfinger bling-bling och sprit tills jag uppför mig som haddock i tintin.
|
|||
« Nästa äldre | Nästa nyare »
|
Användare som tittar på tråden: 2 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}