LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
2012-03-16,16:11,
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
Alltså, detta är så jävla löjligt. Var i Malmö idag och skrev på jobbkontrakt (YEEES) och passade samtidigt på att sarga när jag var där. Öppnade en snygg tjej som satt framför mig på tåget, en ensam tjej på Espresso house och sen ett 3-set på samma ställe fast på uteserveringen. INTE EN ENDA GÅNG reste sig trash-mobben sig upp och slängde pappmuggar och bad mig dra åt helvete, INTE EN ENDA GÅNG verkade folk bry sig ett scmuck. Och jag ska säga er, jag tittade mig faktiskt runt efteråt för att se om nån blängde på mig eller ens gav ett fuck, men inte en käft rörde ett finger. Seriöst. Är det detta jag har gått runt och varit så jävla rädd för i hela mitt liv? Seriöst nu, jag har varit en jävla fitta. En riktig jävla fitta. Alla här har rätt att ge mig en box i nyllet för att visa vilken jävla fitta jag har varit. Detta är ju löjligt. JAG BJUSSAR PÅ GLASS OCH ALLA FÅR GE MEJ EN BOKS I NYLLET.

Och Valle: Ja, klippet satt som en smäck. Stämmer sjukt överens med hur jag upplever det. Allt handlar om att expanda ens experience-level och expanda reality. Lika bra att jag sätter igång med det genast. Jag ska sluta vara så jävla rädd för smärtan.
Oh yeah, all right
Are you going to be in my dreams
Tonight?

Love You, Love You, (x15)

And in the end
The love you take
Is equal to the love you make

Meddelanden
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga - av AbbeyRoad - 2012-03-16,16:11

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}