LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
En dejt
2014-06-30,13:44, (Detta inlägg ändrades senast: 2014-06-30,13:45 av {2} Swish.)
RE: En dejt
Hoppas du inte tog min feedback på annat sätt än positivt. Om någon av hennes andra kk's, flörtar, etc, inte kan en dag och sedan får ändrade planer så ändrar hon troligtvis planen med dig för att hellre vara med honom.

De dagarna han inte kan träffa henne är de dagarna som blir över för andra killar isf. Har själv fått en kk att ändra planer för mig på det där sättet. Sms från killar som kommer flygandes när hon är med mig med mobilen på vibration, döljande handlingar, beteende och bekräftande lögner.

Hon hör ju så klart inte av sig om hon är med en annan kille. Ibland när min tidigare kk ansåg att det var väldigt viktigt att svara hennes andra killkompisar, gick hon ut för att ta en cigg själv eller in på toan med mobilen.

Jag ser det som väldigt självklart att hon inte hör av sig om fallet är som jag tolkat det. Det betyder inte att hon inte vill träffa dig igen. Tycker du borde respektera hennes tid med andra om du vill kunna bli en av hennes kk's.

När vi hade utmanande perioder där kärleken inte var så stark gick hon direkt och träffade andra. Så fort vi hade ett pytte bråk flippa hon och vips började hennes mobil vibrera mer än tidigare igen hehe.

Det är ofta känslosamma impulser från flickans sida när hon gör massutskick via sms, fb eller andra comunitys, osv så fort hon kände sig 'fel behandlad' av mig. Hon började skrika efter bekräftelse från andra och slutade skrika efter de andra killarna direkt när allt blev bra mellan oss igen (oftast efter 1-2 dagar).

Helt klart inte acceptabelt att behandla dig som hon gör, fast du verkar ju en aning needy eftersom hon fortfarande verkar kunna köra med dig eller har jag fel? Vill hon träffa dig verkar hon ju få det ändå. De oskyldiga tjejerna som målar upp antislut-defense har jag upplevt som de mesta slampiga faktiskt. Det är nog därför de bryr sig så mycket om den.

Anledningen till att hon inte är rak med dig är för att hon vill fortsätta träffa dig och om bilden du byggt upp av henne rubbas så förlorar hon dig. Tycker du fortfarande att hon agerar konstigt? Har du funderat på att skapa en genuin fv frame från början istället?

När en hona säger (Bara så du vet så vill jag inte åka hem och ha sex med dig ikväll) tolkar jag det som att hon menar det, minus ordet 'inte'. Hoppas min teori är totalfel, för jag vill vara konstruktiv.

Meddelanden
En dejt - av kball - 2014-06-27,16:04
RE: En dejt - av TheD - 2014-06-27,18:47
RE: En dejt - av Bruno - 2014-06-27,21:05
RE: En dejt - av illdan - 2014-06-27,21:03
RE: En dejt - av Swish - 2014-06-28,13:48
RE: En dejt - av kball - 2014-06-29,22:30
RE: En dejt - av TheD - 2014-06-30,17:54
RE: En dejt - av Swish - 2014-06-30,13:44
RE: En dejt - av WALL-E - 2014-07-01,18:16

Möjligen relaterade ämnen...
Tråd: Skapare Svar: Visningar: Senaste inlägg:
  Brud ställer in dejt sista sekund tvbordet 12 9,623 2014-03-21,01:58
Senaste inlägg:: Roppe
  Vän-Dejt? Shanks 6 3,676 2013-08-28,12:28
Senaste inlägg:: Mindful
  Första dejt ever snart, rädd för tystnad!? Kasi 33 19,450 2013-06-09,22:35
Senaste inlägg:: godsgift

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 3 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}