LÄNGE LEVE EVILVALLE! o7
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
2012-03-16,17:05,
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga
AbbeyRoad Skrev:Riktigt bra tips ni kommer med gubbar. Ska läsa den här tråden innan jag sticker ut i morgon.

En annan sak som jag fick reda på när jag snackade med random folk idag var att det sitter djupare än så. Jag har en rätt stark scarcity mentalitet som går ut på att jag är livrädd för att screwa upp saker och ting. Det beror dels på en hysterisk morsa och en idealistisk världsåskådning. Jag vill att allt ska bli så bra som möjligt och har samtidigt en fobi för missöden. Now fuck this. Det här beliefet hämmar mig och jag ska dumpa den här skiten fortare än kvickt. Imorgon kör jag två pass PUA, ett på förmiddagen och ett på kvällen. Tänker läsa era tips en gång till och ta mig en allvarlig funderare på vad jag egentligen är rädd för. Vad är egentligen det värsta som kan hända? Om det isf händer, kommer jag dö på kuppen? Är jag en liten fitta som nojjar mig i onödan? Saker jag ska tänka på under kvällen.

Tack för tipsen boys och god natt

Känner igen mig väldigt mycket i det här alltså, rädd för att screwa upp fast det inte är något att vara rädd för. Expand reality!

Meddelanden
Sticking point detected: Tycker kaféer är riktigt läbbiga - av Jesus Resurrected - 2012-03-16,17:05

Hoppa till:

Användare som tittar på tråden: 8 Gäst(er)
{myadvertisements[zone_2]}